Avatar billede peterpeter Seniormester
21. marts 2011 - 19:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samme iTunes konto på 2 iPhones ? - Hvordan

Kære alle

Jeg har en iPhone og min datter har én - begge med hver sin iTunes konto !!
(det er god mig der betaler begge ;-)

Jeg har hørt, at man kan være fælles om en iTunes konto således, at hvis man køber en app. så kan man også installere den på den anden telefon uden at betale !!
Det er da smart...

Men hvordan gør vi lige det ? - og hvad med de spil + apps vi hver især allerede har købt ?

Jeg forestiller mig, at min konto bliver den styrende og min datter er nu bange for, at alle hendes spil med mere forsvinder !!

Nogen der kan hjælpe ??

På forhånd tak og God aften ;-)

/Peter
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
22. marts 2011 - 04:29 #1
jeg har min brors aflagte iphone, og kører med min egen itunes-konto. alligevel kan jeg installere de apps han har købt til sin egen iphone - blot til info
jeg vil lige høre med ham om han gjorde andet end at tage den i brug med sin egen itunes-konto eller om han lavede en form for registrering andetsteds
Avatar billede peterpeter Seniormester
22. marts 2011 - 09:01 #2
Super !!
Tak - Jeg afventer info fra dig eller andre ;-)
/Peter
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. marts 2011 - 09:17 #3
negativ herfra

han ved det simpelthen ikke
den er først registreret til ham under indstillinger - butik
derefter får jeg den og indlæser helt ny os - alt slettes
laver min egen konto
og kan bruge apps fra begge konti

du kan jo skifte konto og se hvad der sker

btw tænker lidt om vi er på vej ud i en gråzone mht regler her på exp
Avatar billede peterpeter Seniormester
21. juni 2011 - 21:46 #4
lukkes