Avatar billede trine_uldall Nybegynder
21. marts 2011 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af pay per download-site

Hej, jeg skal for første gang opsætte et site, hvor man skal kunne downloade pdf'er mod betaling.
Man skal kunne betale med Dankort, Visa osv, det er altså ikke nok med paypal.
Jeg skal finde en udbyder, der supporter SSL - nogle, der har gode erfaringer?
Skal sitet godkendes af PBS eller hvordan / hvor hurtigt fungerer sådan noget? Også i forhold til at jeg skal lægge tid og penge ind i tidsplanen til kunden.
Ser frem til svar :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. marts 2011 - 15:50 #1
Paypal kan nu godt supportere dankort, visa etc...
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
21. marts 2011 - 16:01 #2
Og forresten er det afgørende, at der ikke er gebyr pr betaling, men et fast transaktionsgebyr fx pr måned.
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
20. april 2011 - 11:37 #3
svar
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
20. april 2011 - 16:30 #4
Fandt du en brugbar løsning?
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
21. april 2011 - 15:33 #5
Ja og nej. Kunden har nu spurgt, om det kan laves sådan, at man ikke gemmer pdf'en på computeren, men betaler for adgang til den (fx i form af en pdf online viewer) og så printer derfra (så filen ikke kan videredistribueres). Så det er jeg nu ved at undersøge nærmere. Det er et meget lille site med 7 filer, man kan betale for - matematikforlaget.dk hedder det.

Selve koblingen mellem betaling og pdf-viewer ved jeg ikke, hvordan skal laves, men jeg håber, dandomains supportere kan hjælpe.

Er det noget, du ved noget om?