Avatar billede crill869 Nybegynder
21. marts 2011 - 09:11 Der er 1 løsning

Fejl på DNS instillingerne

Hej alle sammen

Jeg har det her "skønne" problem at jeg har min bærbar som køre windows 7 64-bit version. min windows er fuldt opdateret og det samme gælder min driver.

Men problemet er at jeg har sæt min indstillinger til at køre på Automatiske DNS, men der går ikke mere en 5-10 min så opdatere indstillingerne til en fast DNS og da jeg sidder på min skole som ikke kan køre med faste DNS indstillinger falder jeg af nettet.

Jeg har prøvet at tjekke for virus og spyware osv... men uden held
Nogle der kender til dette problem ?

Min bærbar er en Asus GJ73W version 1

// crill
Avatar billede crill869 Nybegynder
30. marts 2011 - 09:33 #1
Kunne ikke finde en løsning... valgte at formater og installere windows igen...