Avatar billede Baggio20 Nybegynder
20. marts 2011 - 12:19 Der er 18 kommentarer

Windows 7 problemer.

Hej Eksperten.

Jeg har et lille problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg har lige formateret min pc og installeret windows 7 på den, men jeg kan desværre ikke have et baggrundbilled på min skrivebord.
Det eneste jeg kan vælge er skrivebordsfarve :s
Nogen der ved hvad det skyldes? :s

På forhånd tak.
Avatar billede MNS Nybegynder
20. marts 2011 - 12:39 #1
1. grunden kan skyldes at du ikke har aktiveret den. ( dette kan du se nede i siden hvor du normalt vil finde ur. Der vil der være et watermark med Windows) -  hvis det er så skal du selvfølgelig aktivere den.
Hvis har har en fake version (en som er downloaded)kan du skaffe en aktivator.
Eller søge på google remove windows watermark. - jeg har selv prøvet det. men kunne ikke finde rigtig finde ud af det så var nød til at købe den rigtige version :P

hvis det er at du har den lovlige version kan du prøve at formattere din computer igen, og install windows på. (du skal oså være sikker på hvilken version du har (altså 86/32 bit eller 64 bit)).
1gb -3gb = 32 bit/86 bit.
4gb-1tb = 64 bit.

håber det hjalp på dit problem hvis ikke så bare skriv igen ;)
Avatar billede Baggio20 Nybegynder
20. marts 2011 - 12:44 #2
Hej MNS.
Det er en downloadet version.
Der er ikke noget watermark nede i hjørnet og jeg har aktiveret versionen med en activator som har aktiveret windows 7 for mig, men stadig kan jeg ikke benytte billeder på skrivebordet :s
Det er 32-bit jeg kører med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 13:31 #3
Der ydes ikke hjælp til ulovligt software her på eksperten.
Læs reglerne igen.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 20:07 #4
Det gøres der sandelig i høj grad i høj grad. På Eksperten ligger der  links til downloading af windows7 retail, og på det link ligger der et link til et patch, som gør win7 registreret. Eller som der står, man henviser selvfølgelig ikke til "linket" da det ikke er lovligt. Jeg skal her undlade samme metode.

Ang. install af windows7. Hvis den DVD man installere fra er i orden, er det helt ligegyldigt, om den er lovlig eller ulovlig. Resultatet er det nøjagtiog det samme. Problemet kan være den patch der bruges. Den kan måske lave ballade? Foruden at den kan indeholde en Trojaner eller andet snavs.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 20:25 #5
Problemet er at det ikke er lovligt at downloade licenseret software fra nettet, samt aktivere den med en såkaldt activator.
Avatar billede draber666 Nybegynder
20. marts 2011 - 20:25 #6
ellers prøv RemoveWAT virkede for min ven.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 20:26 #7
At andre linker, betyder ikke at det pludseligt er lovligt!
Avatar billede draber666 Nybegynder
20. marts 2011 - 20:27 #8
undskyld
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 20:29 #9
Hold op....
draber666 du er vist ikke den hurtigste knallert på havnen, hva?
Avatar billede draber666 Nybegynder
20. marts 2011 - 20:31 #10
hehe nej da ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 20:34 #11
john stigers
Du har da ret i at det ikke er lovligt, men:
"Der ydes ikke hjælp til ulovligt software her på eksperten"
er ikke rigtigt. Reelt går det efter devisen "Spørg og du skal få svar" *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 20:47 #12
og det har du fundet ud af efter 6 dage og helt ny bruger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 20:48 #13
Det er nemlig ikke helt korrekt - langt fra heldigvis...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 21:02 #14
Ja for jeg er ret ny på win7, så jeg søgte på det og læste en masse igennem for at blive klogere. Og jeg fandt faktisk flere gode råd som f.eks hvordan man laver en "Copy to" og "Mowe to" fandt "Run"
mm. Og blev så nysgerrig i dette link, som jeg lægger for bevisets skyld. Jeg gemte det nemlig:
http://techpp.com/2009/10/26/windows-7-32-bit-x86-direct-download-links/
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 21:13 #15
Kom i tanke om, at ovenstående link ikke er noget bevis, så derfor:
http://www.eksperten.dk/spm/923767#reply_7684742  #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2011 - 21:18 #17
Og det var det så alligevel...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 21:23 #18
Jo jo, men tag det nu ikke så alvorligt, min kommentar var faktisk bare for sjov:)