Avatar billede hallum1978 Nybegynder
19. marts 2011 - 10:38 Der er 2 kommentarer

TV via fiber fra Yousee fordelt rundt med netværkskabler

Hej Eksperter,

Vi er ved at bygge nyt hus og har på anbefaling trukket netværkskabler rundt i huset i stedet for COAX. Meningen er, at vi i kælderen skal kunne styre, hvilke stik, der fører tv-signal og hvilke, der fører internetforbindelsen.

For at undgå en boks ved hvert tv vil vi gerne have Yousee fiber (som ligger i vejen), men Yousee siger, at de KUN kan føre signalet rundt i huset, hvis der er COAX kabler/stik, hvilket jeg ikke forstår?

Jeg søger derfor en beskrivelse af, hvordan vi via cat5 kabler kan få en tv løsning uden bokse ved hvert tv? Gerne yousee.

På forhånd tak for hjælpen.

/Kenneth
Avatar billede chalde Seniormester
19. marts 2011 - 13:32 #2