Avatar billede noesten Nybegynder
18. marts 2011 - 14:57 Der er 2 kommentarer

PHP for Windows, nyeste version 5.3.6

Secunia PSI meddeler mig, at jeg skal opdatere min PHP 5.3.5 til 5.3.6. Jeg benytter Windows 7 (64 bit) og Apache 2.2.17 (32 bit).
Det kan bare ikke lade dig gøre! PHP.NET skriver to modstridende ting:

Which version do I choose?
If you are using PHP with Apache 1 or Apache2 from apache.org you need to use the VC6 versions of PHP

og

Windows users: please mind that we do no longer provide builds created with Visual Studio C++ 6. It is impossible to maintain a high quality and safe build of PHP for Windows using this unmaintained compiler.

Der findes bare ikke nogen VC6 version af PHP 5.3.6!

Hvad gør man så? Skal jeg alligevel benytte VC9 versionen, selvom PHP.NET skriver, at den anden SKAL bruges?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2011 - 22:21 #1
Jeg gætter på at den klamamse skal læses som at du skal bruge noget bygget med Microsofts compiler og at det da klamamsen blev skrevet var VC6.

Der er en tårnhøj sandsynlighed for at VC9 vil virke.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2011 - 01:50 #2
Kommet videre?