Avatar billede nuser43 Praktikant
18. marts 2011 - 12:42 Der er 4 kommentarer

hvilket programmeringsprogram

Hej
Hvilket programmerings program (sprog)kan anbefales når det skal være rimeligt let at programmere i, og det skulle kunne arbejde sammen med Access (hente data der fra), og helst gratis eller billigt
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2011 - 13:04 #1
der er to tilgange - du kan have access-databasen liggende på en iis-server, og hente data via hjemmesider (asp eller php).
Eller du laver stand-alone programmer direkte i access - eller via visual-studio.
Jeg foretrækker den første - det er meget hurtigt at lave, og kan også let rettes centralt.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2011 - 14:48 #2
VB.NET virker ret oplagt efter min mening
Avatar billede aaberg Nybegynder
18. marts 2011 - 15:11 #3
Som arne_v foreslår, er vb.net et godt alternativ.

Hvis du vil hurtigt i gang, kan du downloade Visual Basic 2010 Express herfra:
http://www.microsoft.com/express/Downloads/#2010-Visual-Basic

Dette er et gratis Visual Basic udviklingsværktøj fra Microsoft.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2011 - 01:51 #4
Tid at faa afsluttet her?