Avatar billede bamsen Novice
15. marts 2011 - 19:22 Der er 1 løsning

Synology - Indeksering af billeder

Jeg har anskaffet mig Synology 211, og aktiveret mediecenter, samt PhotoStation, og oprettet en netværksgenvej, så jeg har direkte adgang til mappen IP/Photo og smidt al billeder jeg har deri, så de er der som form for backup, men samtidig vil jeg også se billederne fra andre enheder. Jeg går ind i administration/PhotoStation og klikker på Indekserer billeder og den kører i pænt stykke tid

Men selv om den er færdig, kan jeg kun se ca 10 af 100 mapper , de andre har den der stjerne der kører rund, som om de ikke er indekseret, og har prøvet det igen og igen, intet sker...

Nogen har bud på hvad problemet kan være?
Avatar billede bamsen Novice
31. marts 2011 - 13:41 #1
Lukker