Avatar billede Innovator2011 Nybegynder
12. marts 2011 - 23:32 Der er 6 kommentarer

Frivillig softwareprogrammør til simulationsprogram

Jeg leder efter en frivillig softwareprogrammør til udviklingen af et simulationsprogram. Af hensyn til idéen er det ikke muligt at fremsætte yderligere informationer om selve indholdet.

Smid mig en mail her på eksperten.dk hvis det måtte have interesse

Dbh,

Innovator2011
Avatar billede HBP2 Praktikant
13. marts 2011 - 08:19 #1
Hvis du ikke kan skrive noget om detaljerne, så kan du måske i det mindste skrive noget om hvilken platform der skal udvikles på og om der er chance for at tjene på det...
Avatar billede jps6kb Novice
13. marts 2011 - 11:59 #2
Du søger en programmør, der vil arbejde frivilligt = gratis - på et projekt du ikke vil skrive om? Eller har jeg misforstået?
Avatar billede torotune Nybegynder
14. marts 2011 - 18:59 #3
Jeg vil lige høre om der er en murer herinde der frivilligt gider bygge mit nye hus. Jeg kan desværre ikke helt sige hvor stort det skal være osv., kun at det skal være gratis. Men smid en mail hvis du gider..
Avatar billede suppenudel Nybegynder
14. marts 2011 - 19:14 #4
Kunne også være fedt hvis der var en der gad komme hjem til mig og gøre rent frivilligt - Jeg kan ikke pt. sige hvor rodet der er, kun at det bliver klamt.
Avatar billede japping Nybegynder
14. marts 2011 - 22:56 #5
Jeg er ikke helt klar over hvad du vil simulere, men hvis det er noget med kød på, er det ikke nok med en programmør. Det kræver også en person/ingeniør der har noget mellem ørerne.

Hvis du har brug for et godt simulations program kan du bare købe Matlab med Simulink overbygning, hvilket vi proffer anvender.

Med dette program kan du simulere alt og så koster startpakken kun kr. 80.000,-. Hvis du ønsker nogle af ekstrapakkerne runder du flere hundrede tusinde.

God fornøjelse med projektet.

Entrepreneur2010
Avatar billede magic-mouse Novice
16. marts 2011 - 23:04 #6
Det jeg godt kan lide ved eksperten er at dem som skriver her er så skide flinke mod ny ankomne.