Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 20:36 Der er 4 kommentarer

Ejerskifte ikke muligt på min Iphone

Efter at have skiftet helt ny HDD i min gamle bærbare fik min kone den. Vi har begge Iphone, men nu er computeren låst i mit navn / tilknyttet til min konto.
Har prøvet at fjerne kontoen i Itunes/butik. Forgæves. Har også prøvet at indlæse sikkerhedskopi af programmer, etc. via Itunes/cd-rom-disk fra hendes gamle bærbare, men uanset hvad jeg gør, er hendes Iphone i Itunes i den nye låst fast på min gamle konto. Mærkeligt når der er kommet helt ny HDD i.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
12. marts 2011 - 21:09 #1
ja
lige så mærklig, som når man har 3 år gamle spørgsmål åbne og ikke gier at lukke dem
12. marts 2011 - 21:40 #2
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sorenbot Point ude: 240 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Så får du - måske - fidusen...
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 22:00 #3
Syntes jeg har kigget i øst og vest for at fjerne de gamle indlæg, men jeg giver den et forsøg mere....
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 22:14 #4
Nu har jeg tjekket mine gamle spørgsmål og givet point til dem der har svaret. De åbne har jeg lukket ved selv at svare og give mig selv point. Kan jeg gøre mere ?
Ønsker faktisk ikke at overtræde god net-etikette !