Avatar billede markus-king Nybegynder
06. marts 2011 - 12:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

YouTube video virker delvist ikke?

Hey,

Jeg kan af den ene eller anden grund ikke afspille YouTube videoer direkte fra deres hjemmeside. Det vil sige at jeg kan høre lyden, men der er ingen video. Alligevel kan jeg godt bruge "play"-knappen og så videre, og Flash er da også opdateret og fungerer korrekt.

Hvis jeg ser en indlejret video eller trykker på "pop-up" så videoen popper op i en ny side, så fungerer den også..

Kan nogle mon have et svar og hjælpe mig hertil? På forhånd tak :D

Markus
Avatar billede markus-king Nybegynder
06. marts 2011 - 13:02 #1
Det skal måske også lige siges, at det kun er i Opera at videoen ikke virker.

Inden jeg kan klikke på "play" eller noget til video-afspilleren får jeg desuden "Klik for at aktivere og anvende dette objekt"-meddelelsen. Troede Microsoft havde fjernet det?

Jeg har desuden også lige kørt en opdatering fra Windows Update (har Windows 7), kan det måske skyldes det?
Avatar billede markus-king Nybegynder
08. marts 2011 - 18:09 #2
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede markus-king Nybegynder
15. marts 2011 - 22:55 #3
Bump
Avatar billede Wamba Nybegynder
20. marts 2011 - 13:05 #4
Jeg havde et lignende problem, som en opdatering af grafikkortdriveren løste
Avatar billede grzona Ekspert
21. marts 2011 - 23:23 #5
M.h.t at der er sort skærm på YT har med at gøre at den nye Flash player ikke virker ordentligt med YT. De arbejder på problemet.
Indtil videre vil jeg anbefale at bare at installere den nyeste flash player og så downloade DENNE browser

http://www.maxthon.com/ (...)

Den kan - underligt - nok afspille YT videoer:-)
også 2 og 3 og 4 gang osv....

håber det det var hjælp nok

Peter
Avatar billede markus-king Nybegynder
22. marts 2011 - 16:22 #6
Tak for svar.

Jeg har fjernet hardware-accelerationen og der ser ud til at fungere. Dog kan det stadig mærkes at der er noget galt, desuden får jeg stadig "Klik for at aktivere og anvende dette objekt"-meddelelsen?

Wamba--> Det har ikke nyttet noget at opdatere driveren.

Peter--> Det er som sagt kun i Opera Browser det ikke virker - underligt nok. Kan måske skyldes at Flash kun er opdateret til Opera-plugin'en? Hvad ved jeg.

Ser ud til jeg bare må vente til Flash ordner problemet, tusind tak for svar!
Avatar billede markus-king Nybegynder
22. marts 2011 - 16:23 #7
Skriv gerne et svar.
Avatar billede grzona Ekspert
26. marts 2011 - 22:32 #8
hvorfor er det vigtigt at det virker i Opera hvis det virker i andre browsere?
Avatar billede markus-king Nybegynder
09. april 2011 - 18:23 #9
Jeg bruger Opera som min primære browser.
Avatar billede grzona Ekspert
11. april 2011 - 05:30 #10
brug dog Firefox i stedet! den er meget sikre ;-)
Avatar billede markus-king Nybegynder
11. april 2011 - 21:12 #11
Jeg har kæmpet for at overbevise andre om at gå Opera-way. Aldrig om det bliver FF ;)
Avatar billede grzona Ekspert
13. april 2011 - 00:06 #12
hvad er det der er SÅ godt ved Opera??