Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 00:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprette ny mappe i Media Player

Hvordan opretter man en ny mappe i Media Player?

Jeg er klar over at den selv finder og indeksere nye albums. Men det er ikke det der er tale om. Jeg vil gerne dele en allerede eksisterende mappe op i to mapper. Så hvordan opretter jeg en ny mappe, som jeg kan flytte nogle af flierne over i?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2011 - 10:02 #1
Jeg har mine filer på et helt andet drev end det drev Mediaplayer arbejder i. Så jeg tror bare du kan oprette en ny mappe, og bagefter henvise til denne inde i indstillingene for Media Player.
Du går ind i indstillingerne under mapper og under "overvåg". Her kan du oprette adgang til din nye mappe du har oprettet.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 15:42 #2
Har endnu ikke styr på dette. Vender tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2011 - 03:26 #3
Kan ikke få det til at virke. Den tilføjer alt det jeg tidligere har valgt at slette - så jeg skal til at slette det igen - men ikke den nye mappe. Hvilket jeg ikke fatter en pind af, da jeg syntes det er ulogisk.

Men lige meget. Dropper det. Er, når alt kommer til alt, ikke vigtigt.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. marts 2011 - 06:58 #4
Man opretter jo heller ikke i Media Player. Man laver henvisningen i indstillingerne:
Åbn mediaplayer-indstillinger-bibliotek-overvøg mapper-avancerede indstillinger i føj til biblioteket-tryk tilføj- vælg destination-ok.
Er det ikke det du vil?
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2011 - 21:22 #5
Læg svar
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2011 - 22:41 #6
ping