Avatar billede Lantos Nybegynder
05. marts 2011 - 19:12 Der er 3 kommentarer

Hvordan får man sit Windows tilbage?

Hejsa, for nogle måneder siden installerede jeg PCLinuxOS 2010 KDE desktop. Men jeg kan ikke finde mit windows XP mere.
Altså efter jeg havde installeret PCLinux så ville jeg lige ind på mit Windows XP, jeg trykkede på F12, og så trykkede jeg på "Hard drive" men så åbnede den istedet PCLinuxOS.
Tror i at mit Windows XP gemmer sig et sted, eller skal jeg slette alt på min hard drive, og hvordan? :)
Avatar billede KHHP Juniormester
05. marts 2011 - 19:32 #1
Du har tilsyneladende bedt PCLinux om at slette alt på din harddisk og bruge hele disken til Linux. Du skal geninstallere Windows XP
Avatar billede sifuentes Nybegynder
05. marts 2011 - 23:59 #2
Og hvad bygger du lige den formodning på?
Avatar billede KHHP Juniormester
06. marts 2011 - 01:11 #3
Den er bygget på, at Linux normalt viser en boot-menu, hvor man kan vælge at boote på Windows eller Linux