Avatar billede hellelassen Nybegynder
05. marts 2011 - 08:36 Der er 1 kommentar

Venstreknap på touchpad på Samsung PC virker ikke

Vi har en Samsung R620 pc, med Windows 7. Touchpad'ens venstre knap er pludselig stoppet med at fungere og vi er nødt til at bøvle med en mus tilsluttet usb stikket. Nogen der har haft lignende problemer og fundet en løsning? Hvis jeg trykker rigtig hårdt flere gange lykkes det en gang imellem at få den til at virke, så måske er det noget mekanisk, men jeg kan ikke komme ind under og rense.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2011 - 11:04 #1
Ja det er sikkert hardware relateret. Man kan på nogle bytte om på knappernes funktion. Men det er sikkert lige så bøvlet at bruge som mus.
Man kunne forsøge at fjerne touchpad i enhedshpåndteringen, for at lokalisere om det kunne hjælpe. Umiddelbart lyder det dog som snavs under kontaktpunktet på knappen eller defekt knap.