Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 18:12 Der er 5 kommentarer

Hvad er mit brugernavn til min Synology 411Slim Nas server ?

Jeg har netop brugt installations cd'en og installeret den på serveren og indstalleret synology assistent på min pc. Nu kommer og beder om brugernavn og password ??
Hvor får jeg det fra  ?

Hvis jeg har oprettet brugernavn og password i installations processen er dette gået mig forbi. Hvordan finder jeg mit brugernavn og kodeord ? Mine harddisk er WD10TPVT og jeg kører med Windows 7 jeg kører med synology assistent 3.0 1347

Håber nogen kan hjælpe mig så jeg kan opnå forbindelse til min ny Nas server.
Avatar billede wappa Nybegynder
04. marts 2011 - 18:51 #1
brugernavn: admin
password: skal det ikke stå noget ved

Prøv det
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 21:10 #2
Hvor kan jeg se mit brugernavn ? Hvor finder man sit ukendte bruger navn ? og hvad gør man når man ikke kender sit brugernavn som man skal bruge for at få adgang til sin DS411slim Server?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 21:12 #3
brugernavn admin og ikke noget kodeord afvises...den skriver brugernavn eller adgangskode er ugyldigt
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 22:28 #4
tak til wappa nu fik jeg det løst.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 22:29 #5
løst