Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2011 - 19:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dele lyde ud over 2 lydkort

Jeg har idag købt mig en extern lydkort til min pc da mit stik i min bærbar til det andet lydkort er gået i stykker

Extern lydkort virker perfekt, men tænkte nu om det er muligt kun at spille sit musik gennem det externe og alle andre lyde gennem bærbarens højtaler

Jeg vil mene jeg bare skal ha lavet mit onboard lydkort til standart, og så i media player tvinge den til at bruge mit externe, men kan ikke lige helt finde ud af hvordan jeg helt præcis skal gøre det og har prøvet lidt af hvert uden held

Takker på forhånd
02. marts 2011 - 19:39 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2011 - 19:43 #2
Det er Windows XP Home
Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2011 - 20:01 #3
tror umilbart jeg fandt det selv bare ved at gå ind i kontrolpanel->Lyd og lyd enheder -> Lyde og vælger mit andet kort som standart

Nu extra spørgsmål er der nogle genvejs taster i media player der gør jeg kan skrue op og ned, eller kan man lave nogle? Også så man kan skrue op og ned mens programmet er minimeret

Kan godt være programmet ikke understøtter det så er det bare surt men så ku det godt ske jeg skulle ha fundet et andet musik program hvis der findes nogen der understøtter det
02. marts 2011 - 20:09 #4
... sansynligvis ikke når pågældende "musik" program er minimeret!
Avatar billede Bauz Nybegynder
02. marts 2011 - 20:12 #5
Okay, så er det ikke så meget at gøre :) Så er det også en skid med genvejstaster så er det lige så let bare tryk 2 gange med musen :D