Avatar billede TheYaXxE Juniormester
02. marts 2011 - 01:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RealTek HD Audio + Virtual DJ.

Hej... Jeg opdagede på et tidspunkt at min computer ikke havde det såkaldte RealTek HD Audio Manager, så jeg installerede det.

Førhen virkede alt perfekt med mikrofon i alle programmer, også Virtual DJ.

Men der var meget støj på min Mikrofon, så det var grunden til at jeg installerede Audio Manageren.

Men efter installationen, opdagede jeg at den ene mikrofonenhed var forsvundet og at der nu kun var én tilbage.

Jeg testede om min mikrofon virkede, men det gjorde den ikke så jeg prøvede at gå ind i Mangeren for at aktivere den.

Nu virkede den, men den kørte hele tiden. Så fandt jeg så ud af ved at aktivere mikrofonen inde i de originale Lydindstillinger og deaktivere den i Manageren gjorde at den virker perfekt i alle programmer. Undtagen Virtual DJ. Man kunne godt afspille musik, og hører mikrofonen tænde (har stadig en MEGET svag baggrundsstøj) men den virkede ikke.

Det er som om at Mangeren og de normale lydindstillinger begge arbejder separat og ikke samlet????

Den eneste måde jeg kan lyd ud af mikrofonen inde i Virtual DJ er når jeg aktivere den inde i Manageren, som så for den til at kører hele tiden, men så kan jeg ikke slå den fra i Virtual DJ. Og det er ikke særligt smart...

Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvordan man gør at de 2 'indstillinger' arbejder sammen, eller fortælle mig hvordan jeg ellers kan fjerne baggrundsstøj, for så sletter jeg Manageren igen, da jeg så vil se den som et 'værktøj' der ikke virker ordenligt!

Håber nogle kan / vil hjælpe :D
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
02. marts 2011 - 01:09 #1
... Eller om det evt. kunne være en fejl

For jeg kan da ikke se det smarte i at det skal virke på den måde?
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
03. april 2011 - 23:19 #2
Har fikset det nu