Avatar billede MarianneB Nybegynder
28. februar 2011 - 16:17 Der er 2 kommentarer

Problemer med registering af DVD

Jeg har en del problemer med et computerspil.
I et halvt år har det kørt upåklageligt på min Dell bærbar computer, men pludselig, fra den ene dag til den anden, vil DVD-drevet ikke registrere spillets DVD rom.
Jeg afinstallerede spillet, for at geninstallere, men det er nu umuligt. Når jeg indsætter DVDen brummer drevet uregelmæssigt i et par minutter og derefter - intet.
Jeg anskaffede mig en Laser Lens Cleaner i håbet om at det bare var støv eller andet der blokerede for registreringen, men det har ikke virket.
Bærbar drevet har ingen problemer med andre DVDer eller CDer og spillet virker fint på andre computere. Så jeg har svært ved at forstå hvad der sker.
Spillets DVD skulle være dual layer, ved ikke om der er her forskellen ligger?

Hvad gør jeg nu?

MVH Marianne
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2011 - 19:36 #1
I dual layer ligger informationere i to lag der gør det sværere for laseren at læse den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2011 - 19:51 #2
Lyder som om den skal til service.

P.s. 0 point?