Avatar billede kj_kj Praktikant
25. februar 2011 - 22:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs adapter

Heysa

Har købt ny Trådløs adapter, da den gamle ikke virkede længere. Jeg har nu oprettet det som man skal ifølge guiden, med WEP kode osv. Der er 3 computere i huset som skal logge på, men kun 2 af dem kan. Den sidste virker kun i korte perioder ad gangen. Under enhedshåndteringer ser det ud til der er noget galt med det trådløse netværkskort. Jeg har prøvet og opdatere driveren til det, men der var ikke nogle nye tilgænglige. Jeg ved ikke om det er nogle nye indstillinger der skal til på computeren, eller om netværkskortet bare er dødt.

Nogle der kan hjælpe?
25. februar 2011 - 23:37 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

...ny Trådløs adapter... - Fabrikat, model, type ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kj_kj - du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Men det HAR du vist fået at vide før ???
Avatar billede kj_kj Praktikant
26. februar 2011 - 13:17 #2
Det er Vista, adapter fra D-link DAP 1360.

Hov ja skal jeg nok lige få fixet..
Avatar billede kj_kj Praktikant
04. september 2012 - 16:50 #3
.