Avatar billede nannan30 Nybegynder
25. februar 2011 - 12:21 Der er 5 kommentarer

hjælp

har en
hp media vault pro mv5000 server driller... jeg kan ikke sletter og overfør data mere ved ikke hvad der galt hhar virkede perfekt
Avatar billede Blandy Praktikant
25. februar 2011 - 13:40 #1
Hvad får du have fejl?
Avatar billede nannan30 Nybegynder
25. februar 2011 - 15:55 #2
hvis jeg ville slette

der er nægtet adgang til mappen
      du skal have tilladelse til at udføre denne handling.

      du skal have tilladelse fra unix user\noboby for at foretage ændringer af mappen
Avatar billede nannan30 Nybegynder
25. februar 2011 - 17:13 #3
´hvis jeg ville overføre

Adgang til destinationsmappen nægtet.

du skal have tilladelse til at udføre denne handling
Avatar billede nannan30 Nybegynder
25. februar 2011 - 17:23 #4
og hvis jeg ville flytte noget der fra siger den

netværksfejl

der opstod et problem under forsøg på at opnå adgang \\HP-HOME\FILM.

KONTROLLER, at du har forbindelse til netværket og prøv igen

og det har jeg tjekket
Avatar billede patrick14 Nybegynder
27. februar 2011 - 01:34 #5
Prøv at fjern den i "Sikker fjernelse af hardware" Genstart og prøv så igen.

Har du installeret nogen driver til den? Hvis at du har så prøv at fjern driveren og installer den igen.