Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
29. juli 2001 - 23:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

printproblemer

jeg har installeret en scanner (mustek 600 cp)og har en printer hp deskjet 660 c .scanneren og printeren er verbunden med et paralell kabel.nu kan jeg ikke printe ud mere. er der nogen som kan hjælpe mig?
wolfgang1
Avatar billede pyroz Nybegynder
29. juli 2001 - 23:04 #1
Er printeren eller scanneren koblet til computeren, og hvis, hvilken af dem?
Avatar billede rebecca Novice
29. juli 2001 - 23:16 #2
Kommer den ikke med en fejlmeddelse når du prøver at printe???
Hvis det ellers er forbundet rigtigt og du har installeret softwaren til scanneren burde det jo virke, men det kan jo ske at der er gået kage i det, prøv evt. at installere din printerdriver igen og kør en kabeltest der skal kunne etableres tovejskommunikation.
Mvh.Rebecca
Avatar billede tumben Novice
29. juli 2001 - 23:19 #3
har både scanner og printer et pass trough paralellstik..dvs er der 2 paralellstik på hver ??
Avatar billede halifax Nybegynder
29. juli 2001 - 23:32 #4
Parrallelkabel med pass trough i pc og scanner. Installer scanner. Printerkabel i \"nakken\" af kablet på scanneren op til printeren.
Avatar billede zhark Nybegynder
30. juli 2001 - 00:26 #5
Jeg mener ikke det er lige meget hvad der står på i bios!? Under advanced... Paralled Port mode = EPP. Hvis ikke det virker så afinstaller printeren - genstart og installer printer igen. Det er da rimelig nemt!
Avatar billede halifax Nybegynder
30. juli 2001 - 23:26 #6
wolfgang1 - Fik du det til at virke? Ellers skriv lige hvad problemstatus er nu.
Eller luk spørgsmål ved at akceptere det/de svar, du kunne bruge.