Avatar billede j-roar-h Nybegynder
24. februar 2011 - 20:34 Der er 1 løsning

Tilretning i flashfil

Hej,

Jeg har en lille opgave som jeg håber der er nogen der vil hjælpe med.

Jeg har en .fla fil som jeg skal have redigeret. Jeg har fået lavet filen hos en anden, men han har nu ikke tid til at rette det, og det skal være klar til deadline på søndag den 27/02.

Det er ikke ret meget der skal rettes, blot nogen få ting der skal tilpasses så det passer ind i designer på hjemmesiden.

Jeg håber der nogen der vil hjælpe mig med dette.

Kontakt mig på jrh@jacobroarhansen.dk hvis du vil hjælpe, så sender jeg filer så du kan se hvor lang tid det vil tage, og hvad det vil koste.

På forhånd tak!
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
10. marts 2011 - 11:42 #1
lukker