Avatar billede Alexthegreat Nybegynder
24. februar 2011 - 19:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med IE8 og active-x /flash objekter!

Jeg har selv lige installeret Service Pack 1 til min store ærgelse. Pludselig kunne jeg ikke afspille videoer på youtube, hvilket vil sige at jeg ikke kunne køre active-x objekter via Internet Explorer 8. Derfor fjernede jeg java og alle de andre active-x objekter (java, adobe flash player, shockwave player osv.), men da jeg så ville geninstallere active-x objekterne ville den ikke åbne installationen. Den gav mig først den sædvanlige meddelse "vil du installere tilføjelsesprogrammet" osv., jeg accepterer, windows pop up om tilladelse til at installere, jeg klikker ja, og her kommer så en ny meddelelse i IE8 "et tilføjelsesprogram på webstedet kunne ikke køres tjek om sikkerhedsindstillingerne i internetindstillinger skaber konflikter",og der blokere IE8 så for installationen, jeg har forsøgt at følge vejledningen under hjælp men den er tilsyneladende forældet, i hvert fald virker deres vejledning ikke, har desuden dobbelttjekket ALLE mine internetindstillinger med min notebook som jeg endnu ikke har installeret opdateringen på (gudskelov)og indstillingerne er præcis de samme. Jeg slog problemet op i logbogen under system, installation, under generelt stod der: Tjenesten Diagnosticeringssystemvært skiftede tilstand til stoppet.
Jeg "sendte" hændelsen(7036) via hjælp kolonnen til højre, "svaret" var følgende: Service Control Manager transmits control requests to running services and driver services. It also maintains status information about those services, and reports configuration changes and state changes.
Jeg har gemt logfilen på mit skrivebord, i tilfælde af at den skulle blive nyttig senere hen.
Det skal lige slås fast at jeg kører Windows 7 Home Premium 64-bit, men at jeg bruger Internet Explorer 8 32-bit (grundet at active-x producenterne ikke har lavet 64-bits versioner af deres active-x objekter)
Jeg har forsøgt at fjerne opdateringen og geninstallere den uden held, uniblues registry booster kan heller ikke løse problemet (jeg er nu på 2 problemer med registry booster, men detaljerne giver indtryk af at det ikke har med problemet at gøre)
Jeg kan ikke få microsoft hjælp fordi de fucker fuldstændig op! MS support beder mig om at indtaste nøglen for mit produkt, men så får jeg af vide at de er i gang med at tilbyde mig support (Not??? Der var et gammelt problem sidste år som er løst for længst hvor jeg bad om support men hvor jeg fik løst det inden jeg modtog hjælp)... Det med microsoft undrer mig utrolig meget, evt nogen som har en løsning på dette også?...
Jeg kan godt hente ting fra IE8 bortset fra java og lignende ting.
HVEM HAR EN LØSNING PÅ DETTE PROBLEM?!
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2011 - 20:43 #1
systemgendanne til før du installerede sp1?
Avatar billede Alexthegreat Nybegynder
27. februar 2011 - 00:41 #2
Jeg har ofte problemer når jeg forsøger at gendanne min computer, tror det er pga. mit Norton. Men det hjælper i princippet ikke at gendanne for så skal jeg jo installere opdateringen igen blot for ar få problemet på ny?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2011 - 09:07 #3
Der kan jo være sket en fejl ved downloadningen af filen så den er korrupt.
I øvrigt er der ikke så store ændringer i sp1 set i forhold til alle de andre opdateringer du har hentet til styresystemet.
Avatar billede Alexthegreat Nybegynder
27. februar 2011 - 21:34 #4
Underligt -.- Har prøvet det hele ... -.- Gider det ikke mere - nu skifter jeg browser selvom jeg indtil nu har været meget glad for at bruge IE... Magter bare ikke det store projekt med geninstallation af hele computeren..
Avatar billede Alexthegreat Nybegynder
05. marts 2012 - 15:41 #5
Fandt lige den gamle tråd her .. lukker den lige