Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 01:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

netside utilgængelig

jeg har en bestemt net-side, som jeg ikke kan få til at funke - forsøgte tilsidst så så så mange div. ting, at jeg blev nødt til efterflg. at lave en recovery af min ellers helt nye pc for anden gang. fra købet indtil den første recovery funkede siden - ellers når jeg søger på siden ændrer den farve og jeg kan intet gøre dér og heller ikke lukke siden ned, men explorer søger så efter fejl og lukker siden.
jeg har sat siden ind under funktioner/sikkerhed/websteder jeg har tillid til, men intet hjælper. har desuden osse fjernet hakket i "aktiver beskyttet tilstand" på forsiden af funktioner/sikkerhed - men heller ikke det hjalp.
har brugt den side rigtig meget og det betyder jo så for mig at det her er et problem!
håber nogen kan hjælpe mig???
24. februar 2011 - 06:44 #1
... ikke forstået ???

Under kategorien  Webservere» Andre ?

1) Er det en 'side' som du har 'programmeret' ?
2) Er det en InternetSide, som du ikke ka' se ordentligt ?
3) Hvilken Browser ? Version ?
4) HAR det virket ?
5) Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 21:19 #2
er det her jeg skal svare?

skal nok huske at angive styresystemet! har lavet en recovery i går, men den har ikke hjulpet på visning af siden. fik en meddelelse op i går på siden hvor der stod, at windows havde blokeret den via sin firewall. deaktiverede derefter firewall, fjernede hakket i "aktiver beskyttet tilstand" under funktioner/sikkerhed, ændredre mit microsoft security essentials til tillad i de 2 højeste niveauer - men intet af det har hjulpet! så siden er altså totalt blokeret!
24. februar 2011 - 21:34 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

Altså [Kommentar] som jeg skrev til dig...

---

IGEN: Hvilken 'side' snakker du om ?
Og de øvrig spørgsmål ved #1 ovenfor ...
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 23:40 #4
tak karise larry!
25. februar 2011 - 07:09 #5
Ping...

(Dette er så et [svar] fra mig...)

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
03. marts 2011 - 20:09 #6
Ping...