Avatar billede patrick14 Nybegynder
18. februar 2011 - 16:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køre alt internet trafik igennem server

Hej

Jeg har en server som at jeg gerne vil have alt min internet trafik kørt igennem så at jeg kør med serverens ip istedet for min egen.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede magic-mouse Novice
18. februar 2011 - 16:17 #1
Vil du have at computeren skal fungere som Ruter/Firewall eller som proxy ?
Avatar billede jjam Juniormester
18. februar 2011 - 16:18 #2
>Jeg har en server som at jeg gerne vil have alt min internet trafik kørt igennem så at jeg kør med serverens ip istedet for min egen

De fleste routere, firewalls virker på denne måde, det kaldes NAT.
Jan
Avatar billede patrick14 Nybegynder
18. februar 2011 - 16:36 #3
Som at jeg skriver, bare så at jeg kør med serverns ip istedet for min egen, har antivirus på dem begge.
19. februar 2011 - 00:53 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Du har vel TO netkort i Server PC'en ?
Avatar billede patrick14 Nybegynder
19. februar 2011 - 01:24 #5
Min server står i udlandet, det er en at jeg har købt igennem en host service, har fået at vide at man kan køre igennem den, men ikke hvordan.

På serveren er OS Windows server 2003 32 bit

På min pc er OS Windows 7 home premium 64 bit
Avatar billede patrick14 Nybegynder
21. maj 2011 - 11:43 #6
Da at jeg ikke fik et svar her, så lukker jeg denne tråd.