Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. februar 2011 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7

1. Hvis man har en maskine med Vista og i stedet ønsker Win7, er der så nogen mulighed for at købe en konvergerings-CD, så man ikke skal købe en ny ?

2. Hvor meget ram skal en maskine indeholde for den kan køre Win7 ?

3. Er der noget særligt, man ellers skal tage hensyn til ?
Avatar billede haverslev Novice
16. februar 2011 - 17:58 #1
Kør denne og den vil give dig besked om, hvad der evt. kan blive af problemer ifm. opgradering af Vista til W7

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor

Ram: Helst 2 Gb eller derover

Problem kan være at der ikke pt. findes drivere til din maskine og W7
Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. februar 2011 - 19:30 #3
Haverslev - send lige et svar, så får du dine point.
Avatar billede haverslev Novice
16. februar 2011 - 19:40 #4
Kommer her :-)