Avatar billede kak Nybegynder
14. februar 2011 - 15:43 Der er 1 løsning

Visual Web Developer 2005 Express Edition

Jeg bruger Visual Web Developer 2005 Express Edition og har gjort det i lang tid. Men efter jeg udskftede min pc, er programmet begyndt at gemme .tmp-filer i samme mappe, som det site jeg arbejder på.

Der oprettes en ny .tmp-fil, hver gang jeg gemmer, så det bliver til en del :-)

Det kan godt være, at det altid har været sådan, men tidligere blev de i så fald slettet automatisk.

Det skal siges at den nye pc er med Windows 7 64bit, og jeg arbejder på et netværksdrev.

Det sker dog ikke fra min gamle pc, og jeg har fuld adgang til at oprette, redigere og slette filer på det aktuelle drev.

Jeg har checket for opdateringer til VWD men den finder ikke nogen.

Nogen gode idéer?
Avatar billede kak Nybegynder
16. marts 2011 - 07:56 #1
Desværre ingen svar, så lukker :(