Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
14. februar 2011 - 15:37 Der er 10 kommentarer

Det hvide rundt om Skrivebordsikoner

Hej, jeg har et problem. Det der hvide usynlige der er rundt om en skrivebordsikon, det er sådan en slags aflang i det, hvordan kan jeg få den tilbage til normal, igen. Jeg har et billede her i lige kan se hvis det der ------> [IMG]http://i56.tinypic.com/2430qcg.gif[/IMG]se internet explorer den er aflang i det, det der hvide udenom det.
Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
14. februar 2011 - 15:40 #1
her tror jeg linket er --> http://i56.tinypic.com/2430qcg.gif
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2011 - 15:43 #2
Det har altid været der og det vil altid blive der!
Avatar billede claes57 Ekspert
14. februar 2011 - 15:54 #3
det fjernes ved at klikke et sted uden ikoner på skrivebord.
Det kom fordi du har klikket én gang på ikon.
Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
14. februar 2011 - 16:53 #4
Ved du hvordan man fjerner det?
14. februar 2011 - 17:13 #5
... sådan er det for alle - har du noget 'problem' med den form for makering som #3 beskriver...
Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
14. februar 2011 - 17:16 #6
Ja, jeg vil gerne bare vide hvordan man kommer tilbage til normal. Det har ikke altid været sådan, fordi på mine forældres computer, det er det anderledes.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. februar 2011 - 17:41 #7
så er der nok forskel på om det er xp eller win7/vista, og om aero-pakken er aktiveret. Hvis det 'normale er uden grafikken, så skal du bare slå aero fra (det giver også lidt bedre programafvikling, da win7 så ikke bruger tid på gejl).
Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
14. februar 2011 - 17:56 #8
Okay, men ændrer det hvide rundt om ikonet?
Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
14. februar 2011 - 17:56 #9
og hvor slår man aero fra henne?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2011 - 10:01 #10
du skal ind i
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Oplysninger om og værktøjer til ydeevne
og i menuen til venstre vælger du Juster visuelle effekter
Et stykke nede i listen fjerner du hak i 'Vis gennemsigtigt rektangel, når et element aktiveres'
Hvis du vil, så fjern også hak i de to første (Aktivér Aero Peek og Aktivér gennemsigtige glaseffekter) så får du en lidt hurtigere grafik.
Hvis du fjerner alle markeringer, så ligner win7 bare xp.