Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 15:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

tv til min pc

heeej

jeg vil købr et tv LG 50 tommer og så skal jeg lige høre med grafik kort fordi hvis mit tv er full HD og sådan nogen ting skal jeg så have et bedre grafik kort hvis jeg skulle tage det i full HD og sådan noget jeg har et GT 9600 512 MB DDR3
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. februar 2011 - 15:59 #1
Hvis det var er til browsing / kontor arbejde så kan den sagtens køre full HD.

Hvis det er til spil, så ville jeg tjekke om på hvad du kører lige nu og så se hvad det er.
Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 16:03 #2
Okay jeg skal nok bruge det til youtube og spil og sådan nogen ting men hvad mener du med

(så ville jeg tjekke om på hvad du kører lige nu og så se hvad det er???
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. februar 2011 - 16:06 #3
Din nuværende opløsning på din computer.

Højreklik på skrivebordet -> Skærmopløsning -> hvad står der her??
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. februar 2011 - 16:07 #4
Og også hvilken opløsning du kører i nogle af dine spil
Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 16:11 #5
der står 1680x1050 og i mine spil ved jeg ikke helt men i css køre jeg også med 1680x1050
Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 16:15 #6
og i call of duty køre jeg med 1280x800 og det er black ops
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. februar 2011 - 16:18 #7
FullHD:  1920x1080

Hvis du har sat Call Of Duty ned fordi det laggede så vil det også lagge hvis du sætter den til FullHD.

Men til alt andet end spil vil du sagtens kunne gøre det.
Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 16:21 #8
Okay men hvis jeg skal op på de 1920x1080 skal jeg så have et nyt grafik kort med måske 2 GB eller hvad skal jeg så have
Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 23:14 #9
jeg har alså ikke fået mit tv i nu bare lige så du ved det men det jeg har en er en 22 tommer pc skærm LG men svare du ikke lige
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. februar 2011 - 23:17 #10
Tja, hvad der skal til for at du kan få full hd ved jeg ikke lige.

Og vil lige komme med den kommentar at 50" er rimelig stort.

Du skal regne med at side mindst 3-4 meter fra skærmen. Sidder du tættere på kan du få ondt i øjnene og måske bare ikke kunne overskue skærmen - det er i hvertfald hvordan jeg opfatter det.
Avatar billede malthelol Nybegynder
13. februar 2011 - 23:28 #11
Okay men tak fordi du gad og hjælpe :)