Avatar billede stof Nybegynder
13. februar 2011 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lookup-field-data på baggrund af data tastet ind i tidl. felt.

Hej.
Vil høre om det er muligt at vise nogle valgmuligheder (kombinationsboks) "udregnet" på baggrund af hvad man har tastet ind i et tidligere felt.

Fx. jeg vælger et Sags-id til at være "5" - et senere felt skal så "look-up" i en querry:
SELECT bla bla bla
WHERE (((TBLkortSag.[Sags-ID])=[Sags-id ?]));

[Sags-id ?] skal så passe med det indtastede.

På forhånd tak.
/Kristoffer
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2011 - 13:23 #1
Søgetip: 'Cascading Combo Boxes'
Avatar billede fdata Forsker
15. februar 2011 - 19:39 #2
Se
  http://www.eksperten.dk/spm/929960#reply_7723628
som viser, hvordan en dropdown gøres afhængig af en anden dropdown.
Avatar billede fdata Forsker
24. marts 2011 - 18:35 #3
Takker for point ;o)