Avatar billede knyfi Nybegynder
13. februar 2011 - 00:10 Der er 7 kommentarer

Kraftig Bærbar PC

Hej
Jeg søger en ny bærbar computer, som skal kunne køre WoW, CoD Black Ops, BC2. Jeg vil gerne kunne køre spillene med minimum medium opløsningen, gerne bedre. Mit budget ligger på 8000 kr, gerne billigere.
13. februar 2011 - 00:26 #1
kig på den
13. februar 2011 - 00:26 #2
Avatar billede knyfi Nybegynder
13. februar 2011 - 00:49 #3
Jeg har selv siddet og søgt lidt efter indlægget blev lagt ind, jeg har fundet frem til:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=721390
https://shop.sony.dk/shop/VAIO-Laptop-PCs/E-Series-14-15-17/VPCEB3M1E/WI.EC1
og nu den vkristofferschiemann  er kommet med, hvilken en vil i sige er den bedste?
Avatar billede moddi100 Seniormester
13. februar 2011 - 01:22 #4
Jeg sidder nu tilfældigvis som indehaver af MSI'en du netop linker til. Min vurdering af den er, at den indholdsmæssigt er den bedste (læs grafikkort), men designmæssigt ikke ret god.

Her efter ½ års tid er den begyndt at blive meget varm, selv uden at lave noget. Det er ret træls at skulle anvende en ekstern blæser, for at holde den nogenlunde kold.

En anden ting du måske skulle overveje er de kun 2 USB indgange. Det er for mig lidt et irritationsmoment. Slutter jeg min førnævnte blæser og en mus til er de brugt. Der er altså ingen plads til mit USB-headset eller eksterne harddisk.
Avatar billede knyfi Nybegynder
14. februar 2011 - 10:21 #5
Undskyld jeg først svare nu.
Jeg har nu siddet og kigget lidt på nettet i dag, og er der kommet til at se. At man faktisk kan bygge en stationær pc, for præcis det samme, som måske næsten er dobbelt så god, så nu er jeg kommet til at tænke er det svært at bygge en computer selv?
14. februar 2011 - 11:13 #6
det er forholdsvist nemt, altså alt med bundkort, RAM, CPU, GFX og HDD giver sig selv problemet kan være med Ledningerne hvordan de skal sidde og ja du kan få noget der mindst dobbelt så godt til samme pris (:

http://www.komplett.dk/k/cart.aspx

skal selv købe sådan et setup, det virkelig noget der rykker (: men er først igang med at spare op (: ellers kunne du kigge på Sandy Bridge setup, de er dog midlertidig udgået pga SATA Fejl på Chipsettet
Avatar billede knyfi Nybegynder
03. marts 2011 - 08:20 #7
Hej, som jeg tidligere nævnte var jeg på udkig efter en ny computer jeg har nu været ude og købe en. Det blev en asus fra expert http://www.expert.dk/products/details/0884840728955.aspx.
Det er en mega lækker computer der uden problemer kan trække WoW, BBC 2, CoD, kort sagt jeg har endnu ikke fundet dens begrænsning.