Avatar billede c9steen Nybegynder
12. februar 2011 - 13:25 Der er 3 kommentarer

Hvordan se MS-SQL lokale adgange

Så vidt jeg kan se, har jeg allerede flere installationer af MS-SQL Server installeret på min Win7 Pro x64: 2005 CE, 2008 og Compact 3.5 SP1. Jeg har nu installeret et CMS, hvor jeg har brug for at komme i kontakt med den nyeste af disse lokale DB'er.

Hvordan kan jeg lige det, når jeg ikke har styr på de opsatte koder .. ?

På forhånd tak for hjælpen.

//Steen
Avatar billede jokkejensen Novice
12. februar 2011 - 13:34 #1
tag sql studio management, til 2008, se connection strengen i dropdown'en over mulige.

De må vel køre som named instances ?

vh
Avatar billede c9steen Nybegynder
12. februar 2011 - 17:17 #2
Ok - kan se, jeg nok skal være mere præcis... Mit problem er, at jeg ikke kan komme ind i SQL-Serveren, da jeg ikke har adgangskoder. Kan de trækkes et sted fra eller er det evt. nødvendigt at geninstallere MS-SQL Server, hvis det i det hele taget er muligt .. ?
Avatar billede c9steen Nybegynder
12. februar 2011 - 18:12 #3
Fik installeret sidste del af SQL-Server og så kan jeg følge din kommentar. Hvis du opretter et svar, får du point.

Tak for hjælpen.