Avatar billede PROJEKT1996 Nybegynder
08. februar 2011 - 10:47 Der er 3 kommentarer

Hjælp til projektopgave! Kriminalitet.

Hey alle!
Vi er to piger fra 8. klasse som skal skrive en projektopgave under emnet: Kriminalitet.
Vi skal lave en praktisk/musisk del, som skal indgå i vores fremlæggelse og har derfor valgt at lave en film.
Vores underemne inden for kriminalitet har vi valgt at kalde "Skyldig, eller pletfri" og det handler om hvorvidt man kan bevise at vedkommende er skyldig eller uskyldig.

Vi er meget interesserede i at lave en film om en eller anden beretning, vi har fået fortalt, hvor en eller flere uskyldige er blevet narret eller er kommet for retten, og blevet erkendt skyldig.
Det ville være rigtig fedt, hvis nogle havde prøvet noget lignende eller bare havde en rigtig god ide til vores film!
Vi fandt bare et tilfældigt forum, fordi vi ikke rigtig kunne finde noget. Nogle der kan anbefale et sted?

Mvh. Tenna og Helena 8.b

P.s. Vi behandler selvfølgelig beretningerne anonymt :)
Avatar billede pstidsen Novice
14. februar 2011 - 10:02 #1
Tror ikke lige dette er det rette forum. Prøv http://debat.sol.dk/
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 14:47 #3
Hallo hallo?