Avatar billede Matekick Nybegynder
07. februar 2011 - 14:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Php Repeat funktion - Align 2 tabeller

Hejsa alle sammen.

Jeg er igang med et lidt større projekt, og har brug for noget hjælp.

Jeg har en side på min hjemmeside, som er en opslagstavle, hvor alle folk kan skrive alt i mellem himmel og jord.

Designeren har sat det på den måde, at det er 2 bokse ved siden af hinanden.

Problemet her er, at hvis jeg sætter den til at repeat tabellen, dukker den op med dem alle, med emne/dato/tekst os.v.
Men afhængigt af hvor meget hver enkelte skriver, er der nogen af tabellerne som bliver meget store, og nogen andre meget små, og i det den aligner dem ved siden af hinanden gakker den op, i det at den ikke ligger den op af hinanden rigtigt.

Hvorimod bruger jeg en fast højde på tabellen, aligner den rigtigt, men ser ret dumt ud, når alle bokse skal være så store, og der er nogen enkelte hvor der stort set intet tekst er i.

Skal lige siges, at det er lavet i DW, med DW indbygget repeat funktion.
Og den hiver dataene ud fra en sql database.

Håber det er til at forstå :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. februar 2011 - 15:48 #1
Jeg tror måske du skulle overveje et link til din side, så man kan se hvad du mener.
For din beskrivelse er sgu lidt svær at blive klog på.
Husk på en designer ikke altid skal have det sidste ord. :o)
Avatar billede Matekick Nybegynder
29. juni 2011 - 09:12 #2
Lukker