Avatar billede nikoh Nybegynder
05. februar 2011 - 16:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Universal Dock virker ikke med iPhone 4

Jeg har en Apple Universal Dock (2007) - den virkede fint indtil i går, hvor min iPhone 4 og iPod touch valgte at sige: "Dette tilbehør er ikke optimeret til at virke med denne iPhone"

Jeg kører iOS 4.2.1

Men for mig at se ligner det et trick fra Apples side, der, som sædvanligt, vil have os til at købe det nyeste. Som vi så det da de gjorde de tidligere iPhones ubrugelige med iOS4.

Har andre samme problem, og har I evt. en løsning?
Avatar billede sketter Nybegynder
05. februar 2011 - 17:38 #1
Jeg tror måske du har slettet de nødvendige programmer for at den skal virke prøv at tjek om du har disse hvis ikke så download dem og se om det virker:

Bonjour tjeneste (Bonjour Service)
iPod-tjeneste (iPod Service)
Apple Mobile Device
Avatar billede nikoh Nybegynder
06. februar 2011 - 10:48 #2
Tror ikke du forstår ;)

Det er min iPhone, som ikke virker med Apple Universal Dock. Den er ikke sat til computeren.

Jeg kunne sætte et minijack i docken og så høre musik og styre det med fjernbetjeningen.
Men det virker ikke nu. Får bare en besked: "Dette tilbehør er ikke optimeret til at virke med denne iPhone"
Avatar billede sketter Nybegynder
06. februar 2011 - 19:08 #3
ahh.. har du opdateret softwaren på din iphone lige før den ikke virkede?
Avatar billede nikoh Nybegynder
07. februar 2011 - 16:41 #4
Ja, det er netop mit problem - det har jeg ikke!
Den besluttede sig bare for ikke at virke.

Men jeg har fået butikken til at undersøge docken,
så jeg regner med at få en ny. Eller få en løsning.
Avatar billede sketter Nybegynder
07. februar 2011 - 17:03 #5
ok held og lykke.
Avatar billede nikoh Nybegynder
21. februar 2011 - 13:15 #6
Har fået en ny, og nu virker det igen.