Avatar billede ibsvej.dk Nybegynder
02. februar 2011 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.Boxers.dk

Hejsa,

Ønsker et par kommentarer til vores nye site, http://www.boxers.dk

Design
Brugervenlighed
Er det til at forstå - altså hvad er det man køber

Der mangler stadig lidt, og det er heller ikke online endnu

Tak for hjælpen

Mvh

Mads
Avatar billede Blueeyez Mester
02. februar 2011 - 17:21 #1
Design: Noget tekst er for stort samt billeder, evt gør så når man har mouse over så bliver det større, synes siden fylder en del på skærmen i forhold til hvad der er fremme på siden..

Evt fjern søgeglasset ved søgefunktionen, folk er vidst ved og være vant til blot og trykke enter ;)

Concept: Ændre skrift typen til en anden farve, den blender sig meget med baggrunden.. måske hvid tekst i stedet ligesom ved sitemap

Contact: comments feltet kunne i godt gøre lidt større :)

På forsidne ville nogle realistiske priser være helt fine i stedet for 0 kr ;)

mht. cart så synes jeg det virker belastende at der er et billede af en cart.. blot en tanke men når den er tom så burde der ikke være fyld på det område efter min mening..

Ved ikke os men når man går ind på siden .dk så er den på engelsk burde den ikke være på dansk fra start?:) Eller hvis i kan lave noget så den går ud fra ens ISP så kan i vælge sprog automatisk ud fra det:)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2011 - 17:58 #2
firmanavn, adresse (fysisk), telefon i bundtekst på alle sider.
krymp siden, så den kan være på max 800 i højden - jeg gider ikke scrolle så meget bare pga store billeder.
Og så er det med ip-adresse til forvalg af sprog et fin ide.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 20:15 #3
Sprog-skifte-systemet virker godt.

Men sælger I kun tre slags boxer-shorts? Når jeg kigger på siden, så kan jeg slet ikke få øje på, hvor jeg egentlig går ind og kigger på selve indholdet og varene i butikken.
Der mangler vist en knap eller en langt tydeligere angivelse af, at her kan man se hele sortimentet.
Avatar billede ibsvej.dk Nybegynder
10. februar 2011 - 19:58 #4
hejsa,

Tak for Jeres tilbagemeldinger, jeg prøver at få rettet et par ting til..

Mvh

Mads