Avatar billede ijustcant Nybegynder
01. februar 2011 - 15:37 Der er 7 kommentarer

ikke tilsluttet, selvom den er tilsluttet til netværket

Hej

jeg har et problem  med netværket
jeg kan komme på nettet, men ikonet til netværket viser at jeg ikke er tilsluttet.
jeg har prøvet at slukke ruteren, nulstille netværks kortet. og nu ved jeg simpelhen ikke hvad jeg skal tag mig til.
01. februar 2011 - 16:11 #1
Velkommen til E. ...

...jeg kan komme på nettet, men ikonet til netværket viser at jeg ikke er tilsluttet... - har du eksempelvis både trådløs OG kablet netværksmulighed på din PC ?

Bærbar ? Stationær ?

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ijustcant Nybegynder
01. februar 2011 - 21:51 #2
det er en acer aspire. så det ejava script: void(0);r en bærbar. og den kører på win7
01. februar 2011 - 21:57 #3
...har du eksempelvis både trådløs OG kablet netværksmulighed på din PC ?
Avatar billede ijustcant Nybegynder
01. februar 2011 - 22:01 #4
jeg har trådløs.
01. februar 2011 - 22:09 #5
... og derfor kommer den nemlig ud og siger/skriver at KABLET net ikke er tilsluttet ...
Lad musen hvile på iconet, så vil den fortælle lidt mere ...
Du kan ændre denne information (ON/OFF) i netværksindstillinger...
Avatar billede ijustcant Nybegynder
01. februar 2011 - 22:12 #6
der sker ikke noget når jeg gør det?
02. februar 2011 - 09:01 #7
...der sker ikke noget når jeg gør det? ... - Det kan du godt gøre ...
Ved mine instalationer har jeg makeret af den ALTID skal vise alle meddelser...