Avatar billede otis Nybegynder
29. juli 2001 - 01:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brugere Online

Hva med en mulighed for at se hvilke brugere der er online ?
så man ved om man skal poste et php spørgsmål nu, hvis der kun er asp nørder online ?

En ide, eller ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 01:50 #1
hmm ..  både og .. hvis folk kunne se at jeg var online ville jeg ikke kunne sidde og kigge i fred uden at nogle vidste jeg sad her. Det er dejligt at man ikke er \"overvåget\"... så .. jeg er imod forslaget.
Avatar billede otis Nybegynder
29. juli 2001 - 01:52 #2
selvglade svin LOL
hehe ej der har du ret :)
men hva med en check box hvor man kan vælge om man vil være til rådighed på en evt online liste ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 01:53 #3
Det var så en idé .. med en mulighed for at slå det fra ...
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juli 2001 - 11:42 #4
Der var for meget få dage siden samme \"diskution\" andetsteds på eksperten.
Nemlig: http://www.eksperten.dk/spm/91352
Andre steder kører den, og modstanden hos mig er stor, da jeg godt vil kunne bruge autologin uden at blive overvåget af andre.
Min. er at man så selv bestemmer det i ens opsætning.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
29. juli 2001 - 14:16 #5
Ja... Det lyder som en god ide.

Men det lyder jo også som om at alle vil vælge det fra, så jeg ved da ikke hvor godt det vil være igen :-/?

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:26 #6
Det kommer evt. som et frivilligt tilvalg senere.