Avatar billede Zorrik Nybegynder
31. januar 2011 - 18:26 Der er 3 kommentarer

Dell UltraSharp

Hej alle

Jeg skal ud at investere i en ny skærm og vil gerne have en 30" i denne omgang. Jeg har kigget lidt omkring og har fundet Dell UltraSharp U3011 som lader til at være god. Der er dog også en der hedder Dell UltraSharp 3008WFP og jeg kan ikke helt lure hvad forskellen på de to skærme er udover en prisforskel på ca. 2500 kr.

Er der nogen af jer der har forstand på det og evt. har erfaringer med skærmene eller måske kan anbefale en helt anden?

Her er links til de to skærme:
1. http://www.pricerunner.dk/pi/25-2637785/Skaerme/Dell-UltraSharp-U3011-Black-Produkt-Info
2. http://www.pricerunner.dk/pi/25-1056666/Skaerme/Dell-UltraSharp-3008WFP-Black-Produkt-Info

Mange tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2011 - 19:10 #1
Det ligner lidt du skal bruge den til fotoredigering m.m.?
Avatar billede Zorrik Nybegynder
31. januar 2011 - 20:10 #2
Ikke fotoredigering, nej. Den skal såmænd bare bruges til standardopgaver, samt at spille poker og se film på.
Kan den anbefales til dette og hvad er desuden forskellen på de to?
Avatar billede Zorrik Nybegynder
03. februar 2011 - 12:36 #3
Så betyder det at skærmen kun egner sig til fotoredigering?