Avatar billede computerexperten Nybegynder
28. juli 2001 - 23:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Online chatfunktion

Hej

Jeg synes godt at der på ekperten.dk kunne være en online chat system hvor bruger kan chatte online hvis de vil det og få online hjælp....Hvad synes i andre ????
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. juli 2001 - 23:29 #1
Det er kun 20. gang det er forslået .. og endnu engang: NEJ! ;o)
Avatar billede realone Nybegynder
28. juli 2001 - 23:29 #2
Har været oppe MANGE gange før, og afvist hver gang..
Pointsystemet ville gå totalt i kage!!
.. Er selv i mod det..
</RealOne>
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. juli 2001 - 23:29 #3
Det har været oppe 500 gange, og er alle gange blevet stemt ned.....

Det ville være en meget dårlig ide, da man derved så ikke længere udbygger den database med viden eksperten.dk råder over......

-Anders
Avatar billede computerexperten Nybegynder
28. juli 2001 - 23:31 #5
jamen ok tak for svarene
Avatar billede lmc Nybegynder
28. juli 2001 - 23:33 #6
Hejsa, er der en der vil hjælpe mig med mit brænde program(nero) jeg kan ikke finde ud af at lave multisesion!
Avatar billede connie Nybegynder
28. juli 2001 - 23:34 #7
Opret et spm. Imc!
Avatar billede computerexperten Nybegynder
28. juli 2001 - 23:38 #8
han ser ud til at være ny *lol*
Avatar billede lmc Nybegynder
02. august 2001 - 13:59 #9
Og hvordan gør man så det Connie?? hvad betyder \"spm\" Hilsen LMC