Avatar billede rasmor Nybegynder
28. januar 2011 - 01:39 Der er 1 kommentar

Fodboldturnering - grupper samt generering af puljer og kampe

Hej.

Jeg skal afholde en fodboldturnering hvor der skal være følgende grupper i.

senior1
senior2
oldboys1
oldboys2
damer1
damer2
mix

Vi skal spille i 2 haller samtidig.

Jeg skal kunne skrive et minut tal ind et sted - alt efter hvor mange kampe der skal spilles (ved først hvor mange minutter vi spiller når jeg har fået tilmeldingerne).

Jeg har en lavet i forvejen - men den kan jeg ikke så godt rette i og med de planer jeg har - kræver det at der skal kunne rettes/tilpasses.

Hjælp?....jeg kan sende det til den som vil kigge på det og så kan vi sammen få lavet en turneringsplan som så kan bruges her på experten hvis andre mangler?

Er der en/flere som har kendskab til hvordanman bedst laver sådan noget og som har lyst til at hjælpe?
Avatar billede gnowak Nybegynder
31. januar 2011 - 08:10 #1
Prøv at søge på nogle fodbold- eller træningsfora , om der skulle være interesse for et værktøj af denne type.

Hvis du kan skrabe lidt midler sammen, så kan jeg godt lave det for jer.

VH. GrN.dk