Avatar billede madzi Nybegynder
25. januar 2011 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

død ssd

kære eksperten...
jeg beklager det blir fra mobilen, men computeren er død.
jeg har haft en reparatør ude for at se på min dell studio xps. den ville intet, og bundkortet blev skiftet. derefter prøver den at boot. men den gå bare i stå. hvis man så tager ssd hhd'en fra så virker den. Nu harbjeg så hevet hhd ud og brugt en usb omformer og sat den i en anden computer, men der sker desværre intet.
Nu er mit spørgsmål er der ikke andet at gøre end sende den til en professionel?
Når den er død har jeg svært ved at finde måder at genoplive den :-(
Håber nogen har et godt råd.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 22:04 #1
Så har jeg for første gang i 10 år oplevet at en kommentar blot forsvinder op i Cyber Space en helt unik fornemmelse.

Never mind jeg prøver igen. Har du prøvet at boote op på en Live-cd f.eks. KNOPPIX  - kan den se din disk ??
Avatar billede madzi Nybegynder
25. januar 2011 - 22:35 #2
nej det har jeg ikke prøvet. har set du har været ret skrap i andre tråde omkring emnet, men troede ikke det var en mulighed når den bare ikke viser noget.
Men det vil jeg så prøve i morn :-)
Dejligt at du har en idé jeg kan prøve!
Avatar billede madzi Nybegynder
09. februar 2011 - 11:08 #3
lukker den. Den var død - intet at gøre :(