Avatar billede nordendal Nybegynder
25. januar 2011 - 19:02 Der er 1 løsning

Login på QNAP TS 209 II

Forleden opgraderede jeg firmware (3.3.0 build 0940) på min NAS, som gik efter planen bortset fra at jeg efterfølgende ikke kunne logge på multimedia stationen.

Jeg kunne ikke se mine ofentlige mapper og den ville ikke kendes ved mit kodeord til Admin kontoen.Jeg rensede min cache m.m men lige meget hjalp det.

Jeg har nu resettet serveren og nu kan jeg slet ikke logge må den mere. Uanset hvad jeg forsøger så vil den ikke acceptere loginnavn og- eller kode.

Er der nogen der ved hvordan jeg får logget på serveren igen?

Jón
Avatar billede nordendal Nybegynder
25. maj 2011 - 01:09 #1
lukket