Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 11:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af webhotel.

Hej alle experter.

Jeg sidder og kigger lidt på køb af webhotel. Hvor jeg faldt over surftown.dk.

Dog har jeg et par spørgsmål, da det ville være første gang jeg købte dette.

Jeg skal høre jer om:
Er det 10 forskellige domæner, med hver deres adresse?

Jeg skal bruge det til at lave nogle sider for andre og sådan, lidt salg.

Er dette en god mulighed, eller hvad ville i anbefale?

Tak på forhånd! :-)
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
25. januar 2011 - 11:19 #1
hvis du vil "eje" domænet for dem du laver sider for, så er det vejen frem. Hvis du blot vil sælge en hjemmeside og så lade dem selv overtage driften af siden, så er det bestemt ikke vejen frem.

Mit bud er at du har brug for at beslutte dig for en teknologi.

.NET eller php.

hvis det er php, så er der billigere alternativer, så som one.com.
hvis det er .NET, så er surftown det jeg selv bruger.

Mht. om det er rart at kunne have 10 domæner, så tror jeg ikke det er relevant for dig, da du kun skal bruge det til dig selv (og du har ubegrænset antal subdomæner). For dem du sælger sider til skal selv købe et webhotel og drifte deres nykøbte side.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 11:21 #2
Tak for dit svar mcb.

Kan jeg evt få en mail eller andet, så jeg kan snakke lidt nærmere med dig om det? Da du virker som om du har rimelig godt styr på det.

Sebastian
Avatar billede Matekick Nybegynder
25. januar 2011 - 11:24 #3
Lige et input.

Lad vær med at bruge surftown.

Jeg har personligt ikke haft andet end problemer med dem, og endte med at jeg opsagde min vps løsning, og måtte vente 2-3 måneder, med at få mine penge tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 11:28 #4
MAtekick - du skriver det indlæg som et svar? Det vil jeg ikke lige se som et svar. Synes det er fint du siger din mening, men du får altså ikke nogen point for det der. :-)

Jeg har ikke hørt andet end godt om surftown, og da vi ikke skal bruge det til det samme, vælger jeg at overhøre dit input.

- Sebastian
Avatar billede Matekick Nybegynder
25. januar 2011 - 11:32 #5
Beklager er stadig ny herinde.
Så er lige ved at finde ud af det :)
Kan man trække det tilbage, så man laver det om til kommentar? :)
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 11:36 #6
Hehe det gør skam ikke noget.

Jeg lader bare være med at acceptere svaret, så sker der ikke noget ;-)

Men som sagt, tak for respons :)
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
25. januar 2011 - 12:21 #7
velbekommen.

Og hermed et svar til afgivelse af point.

Og til matekick - der sker intet ved at du ligger et svar, det bliver bare afvist når et eventuelt andet svar bliver godkendt.