Avatar billede iversen84 Novice
24. januar 2011 - 21:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mail program

Hej

Jeg har et webhotel der har en webmail funktion. men jeg er ude efter en anden form for webmail, den må gerne være lidt mere avanceret, da jeg skal bruge "regel" funktionen som vi kender fra outlook - dvs. muligheden for at oprette en regel for indkomne mails der indeholder forskellige ord.

Det skal være en jeg kan installere på mit webhotel, eller lave mx-rekords om, så jeg kan henvise.

Jeg kan ikke bruge google apps, da deres videresend funktion kræver at modtageren accepterer at der videresendes mail til deres mails. Det har modtageren ikke mulighed for her.
Avatar billede Fagerholt12 Nybegynder
24. januar 2011 - 22:17 #1
Hejsa

Vi er en lille nystartet boligforening for kiggede efter en rimlig fornuftig udbyder af mail og hjemmesider.

Vi har kigget lidt på mxhotel og har prøvet tjenesteni et par måneder nu og er blevet meget tilfredse.

De regler vi laver i Outlook overføres til vores vebmail. Vi bruger regler for de forskellige lejligheder som sorteres ud i mapper. Reglerne opretter vi i Outlook og kan redigere i dem fra vores vebmail.

Måske det var en løsning for dig.

Fagerholt ejerforening
Avatar billede iversen84 Novice
16. marts 2011 - 00:17 #2
Lukker!