Avatar billede kischi Novice
24. januar 2011 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sætte op testing server

Hej,

Jeg prøver at oprette en php side, men skal jo sætte en test-server op så man bare kan klikke f12 og se siden på localhost.

Men jeg har prøvet forskellige tutorials, men uden held.

Jeg har downloadet og instaleret wampserver, og det virker også hvis jeg skriver adressen oppe i browseren.

Stigen er localhost/basic.

men hver gang jeg klikker på f12 beder den mig om at sætte en testingserver op.

som local root folder har jeg sat: C:\wamp\www\basic\

og i testing server fanen ser det sådan ud:

server model: php/mysql
access: local/network

testing server folder: C:\wamp\www\basic\
url prefix: http://localhost/basic/

Er der nogen der kan se om det er det rigtige eller hvad der skal stå istedet for, tak :)
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2011 - 13:22 #1
Bruger selv xampp, men fandt denne tut på nettet
http://www.tutorialized.com/tutorial/Installing-PHP-MySQL-Apache-with-WAMP-Server-for-Dreamweaver/30391
måske kan du bruge den.
Avatar billede kischi Novice
24. januar 2011 - 14:42 #2
Tak, men jeg kan ikke rigtigt bruge den tutorial for han taler virkelig hurtigt og man kan ikke pause videoen eller noget.

Kender du en anden en, eller en måde man kan pause den på sit tastatur?

Tak
Avatar billede kischi Novice
24. januar 2011 - 14:44 #3
Nå undskyd, nu kan jeg godt pause igen, prøver lige at kigge på den og se om jeg kan bruge den.

Tak for hjælpen :)
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2011 - 15:46 #4
eller tjek her. Godt nok til dreamweaver cs3,

http://webdesign.about.com/od/dreamweaverhowtos/ss/dw_dynamic_site.htm
Avatar billede kischi Novice
25. januar 2011 - 02:24 #5
tusind tak, den første hjalp :)
Avatar billede kischi Novice
25. januar 2011 - 16:37 #6
Ok tak, nu lukker jeg og afgiver point