Avatar billede godathuske Nybegynder
23. januar 2011 - 18:24 Der er 6 kommentarer

Glemt mit webhotel

Hej alle :)

Jeg har for 2 år siden oprettet en konto på et gratis webhotel et eller andet sted, til domænet bngulve.dk

Jeg har i mellemtiden opsagt mit eget private domæne, hvor jeg også havde mine emails - til fordel for en gmail.

Derfor står jeg nu i en situation jeg ikke helt selv kan løse.
Jeg har glemt hvilket webhotel jeg har tilknyttet bngulve.dk og kan ikke tilgå informationen på min mail, da jeg ikke har den email acc. mere.

Er der nogen, der kan fortælle hvordan jeg kan tracke hvilket webhotel jeg har tilknyttet domænet, så jeg kan logge ind og ændre mine oplysninger til min nuværende mail adresse?

Er det overhoved muligt?

På forhånd, tak :)
Avatar billede godathuske Nybegynder
23. januar 2011 - 19:22 #2
Har prøvet whois, men synes ikke jeg kan se hvilket webhotel jeg har benyttet.
Er det der hvor navneserveren er, altså domaindirect.dk?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. januar 2011 - 20:55 #3
Ja, det må være domaindirect.dk - som netop for noget tid siden havde et gratis webhotel. Du har da vist skullet "forny" det hvert år, dvs. tilkendegivet at du fortsat er interesseret i det.
Avatar billede godathuske Nybegynder
23. januar 2011 - 21:27 #4
De har stadig gratis webhotel.
Jeg har ikke skulle forny det.. i så fald har jeg jo ikke modtaget mail omkring det - og de har heller ikke lukket det.

Skrev til deres support her for 2 timers tid siden og de sendte mig den velkomst mail jeg oprindelig havde fik da jeg oprettede, til min nuværende email adresse.

Så jeg kan nu igen tilgå webhotellet.

Mange tak for hjælpen :)

Juhuuu! :D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. januar 2011 - 21:57 #5
Det lyder godt. De havde på et tidspunkt lukket for deres gratis webhotel, der før var på 1 GB plads. Jeg kan se der er åbnet for et med 100 MB plads.
Avatar billede godathuske Nybegynder
23. januar 2011 - 22:30 #6
Ja, det kan jeg da egentlig godt se.
I den gamle velkomst mail jeg har fået gensendt står der nemlig:

Dit Gratis Webhotel med 1.000 MB diskplads er oprettet til http://www.bngulve.dk

Underligt at de egentlig ikke har lukket mit webhotel.
Nå, men det vigtigste er at jeg nu igen kan bruge det og at mail adressen er ændret så jeg for fremtiden får mails hvis der skulle ske ændringer :)