Avatar billede pvn Juniormester
22. januar 2011 - 22:59 Der er 1 løsning

Iphone 4 - problem med mobildata

Min Iphone 4 kan uden problemer - via 3g nettet - udveksle data med min mailserver o.lign. applikationer.

MEN der er enkelte apps der kun virker når jeg er på wifi.
Eksempelvis kan iReversi kun spilles hvis jeg aktiverer wifi.
Med facebook apps oplever jeg, at adviser kun modtages når jeg aktiverer wifi.

Er der en der ude, der har en ide om årsagen til at visse apps kun fungere optimalt med wifi?

Hilsen
Peter

PS: Jeg vil lige nævne, at de nævnte apps er købt/downloadet da jeg "kun" havde en Ipod Touch
Avatar billede pvn Juniormester
07. maj 2011 - 10:05 #1
? lukket