Avatar billede frederikheien Nybegynder
22. januar 2011 - 15:54 Der er 3 kommentarer

Hjælp til asus Bundkort

Hej jeg har en packard bell imedia 2503 computer fra 2005 ca. den har været formateret og derefter installeret xp pro på. men jeg kan ikke komme på internettet den eneste forbindelse der er, er en 1394 forbindelse. Så har jeg så sat et andet netværkskort i og den kan komme internettet men jeg mangler stadig en driver til mit bundkort. Bundkortet er et ASUS M2N-NVM/S. Er der nogen der kan hjælpe mig PLEASE
Avatar billede old_dane Nybegynder
22. januar 2011 - 16:22 #1
den kan du hente på ASUS hjemmeside
mvh erik
Avatar billede frederikheien Nybegynder
25. januar 2011 - 15:27 #2
detsværre har været inde og kigge. Men hvis du har fundet den kan du så ikke sende et link her

mvh Frederik
Avatar billede old_dane Nybegynder
26. januar 2011 - 13:11 #3
Hej Frederik:
jeg har været inde og kikke er du sikker på at dit bundkort heder sådan.
mvh Erik