Avatar billede HoneyBadger Nybegynder
19. januar 2011 - 11:31 Der er 1 løsning

Level 1 WBR-3408 nat opsætning

Har en WBR-3408 router som har en nat3 opsætning, hvilket begrænser mig meget når jeg vil spille online på min ps3. Jeg ved det er natopsætningen der er problemet da spillene selv advarer mig om det.

Min udbyder er TDC og routeren har 2 PC'er tilsluttet med kabel og min ps3 tilsluttet trådløst.

Jeg har kigget setup igennem via min browser, men jeg har ikke vildt godt styr på det med netværk, og synes ikke li jeg kan finde en måde at ændre min nat-opsætning.

PLS help:)
Avatar billede HoneyBadger Nybegynder
26. januar 2011 - 09:55 #1